دیگه نوبرش را آوردن! پیام دادن که در ایام عزا و سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها ، قراره به دعوت از ما بهترون و بعضی مدیران و مسئولین شهر، چهارتا قوّال و اهل مطرب دور هم جمع بشن و بزنن و بخونن و...!


کاش نمیدونستیم که کیا پشت این ماجرا هستن تا کمتر حرص بخوریم! آدمایی که بیشتریشون از مهره های عرصه مدیریتی و اجرایی هستند و درست زمانی که همه مراجع حکم به تعطیلی و لغو مجوز کنسرت ها داده اند تصمیم به افسردگی زدایی (بخوانید غیرت زدایی) از فضای جهرم کرده اند!


چند تا سوال پررنگ مطرح میشه:


یکی اینکه آخه چرا جهرم؟!


چرا باید در فضای مجازی از «همه علاقه مندان به موسیقی» در «سراسر جهان» دعوت بشه که به جهرم بیان و در این مراسم کذایی شرکت کنن؟!


کجای کار متولیان فرهنگی شهرمون میلنگه که بعضیا احساس کردن جهرم میتونه حاشیه امن برای برگزاری کنسرتی بشه که از بهمن ماه سال جاری مدام در سراسر کشور به تعطیلی کشیده شده است؟


دوم اینکه چرا همه ساکتن؟!


یکی میخواد سکوت را خیلی عاقلانه بشکنه و زمینه های کنسرت بعدی را با پیگیری مراحل قانونی و مدبرانه جمع کنه.


خدا کنه علما و روحانیون شهر و نیروهای عاقل و نخبه فرهنگی، به وظیفه انقلابی و شرعیشون عمل کنن و پشت امام جمعه عزیزمون را خالی نکنن.


سوم اینکه کنسرت موسیقی هست یا میتینگ سیاسی گروهی که با سوار بر اینجور مسائل میخوان اسم فراموش شده خودشون را زنده کنن؟!


چهارم اینکه ....


آقا فقط یه کلمه میگم و رد میشم:


وقتی ریخته بودن در خونه حضرت زهرا و چادر ایشون را خاکی کردن و در خونه را سوزوندن، اگه مردم و نخبگان و متولیان فرهنگ و علمای اسلام سکوت نکرده بودن و بی تفاوت ننشسته بودن، کسی جرات نمیکرد در صحرای کربلا چادر را از سر دختر همون خانم برداره و خیمه و زار و زندگی بچه های مظلومش را بسوزونه.


والسلام