سلام عزیزانم، طاعات شما مقبول درگاه خداوند ان شاءالله.


در خبرها میخوندم که :


« بی خبری مقامات رژیم اسرائیل از مذاکرات نهایی ایران و کشورهای 1+5 و به ویژه اطمینان از اینکه ایران بر اساس این مذاکرات اجازه بازرسی از مراکز نظامی خود را نمی دهد و از سویی دیگر هم قاطعانه به دنبال رفع تحریم های تسلیحاتی علیه خود است، مقامات این رژیم را ناچار ساخته که تیم ویژه ای را برای بررسی امکان حمله نظامی به ایران در صورت توافق هسته ای منصوب کنند.  


بر اساس اخبار و اطلاعات رسیده، فرمانده نیروهای نظامی رژیم اسرائیل در روزهای اخیر معاون خود، یعنی ژنرال گولان را به ریاست تیم ویژه ای منصوب کرده است تا حمله به تاسیسات هسته ای ایران در صورت انجام توافق هسته ای را امکان سنجی کنند.ماموریت این تیم این است که بررسی کند چه راهی قابل دسترسی برای اسرائیل جهن حمله به ایران وجود دارد. 

برخی آگاهان معتقدند که مقامات رژیم اسرائیل به این نکته اعتراف کرده اند که توافق هسته ای با ایران قاعده بازی در منطقه را به هم خواهد زد به همین دلیل آنان باید از طریق یک حمله نظامی به ایران از به هم خوردن تعادل بازی در منطقه جلوگیری کند.  

منابع مطلع همچنین می گویند که نماینده های کنست رژیم اسرائیل هم بودجه کافی برای یک گزینه نظامی قدرتمند علیه ایران را هم در نظر گرفته اند.مانور غیر عادی و غیر معمول نیروهوایی رژیم اسرائیل که به صورت مشترک با نیروی هوایی یونان برگزار کرد و در آن از هواپیماهای نظامی« اف 16 آی» استفاده شد نیز از دیگر نشانه هایی است که آگاهان آن را دلیلی بر آمادگی رژیم اسرائیل برای حمله به ایران می دانند.  

با این وجود اسرائیل هنوز بمبی را در اختیار ندارد که بتواند به تاسیسات هسته ای ایران را در دل کوه های نزدیک به قم تخریب کند.  

علاوه بر این محدودیت و همچنین توانایی نظامی ایران در مقابله به مثل،اگر چه امکان حمله نظامی رژیم اسرائیل به ایران را کاهش داده است، اما متخصصان مسائل نظامی معتقدند این امکان هنوز به صفر نرسیده و تحرکات اخیر این رژیم نشان می دهد که هنوز حدود 30 درصد امکان حمله نظامی رژیم اسرائیل به تاسیسات نظامی ایران پس از توافق جامع هسته ای وجود دارد.به ویژه اینکه آمریکا هم می تواند بدون اینکه مشارکتی مستقیم در چنین اقدامی داشته باشد با در اختیار قرار دادن بمب هی چند تنی خود که اخیرا از آنان رونمایی کرد، اسرائیل را به صورت غیر مستقیم در این اقدام همراهی کند. »


حمله نظامی به ایران برای هیچ کشوری مقرون به صرفه نیست. این را حتی اگر دیپلمات یا استراتژیست هم نباشی کاملا روشنه.


مخصوصا برای رژیمی که:


1- هنوز نتونسته از پس دو سه تا گروه شب نظامی دور و برش بربیاد و هر روز حداقل یک تیر یا یه خمپاره الکی و هوایی هم که شده شلیک میکنه حتی اگه همه خواب باشن و کسی کاری به کارش نداشته باشه!!


2- هر تلاشی کرد که با به راه انداختن 65 گروه وحشی در سوریه و عراق، بخواد حواس رهبر و ملت ایران و آزادی خواهان دنیا را از روی خودش برداره نتونست و حتی هفته قبل دو سه تا خمپاره هم از ناکجامعلوم به سمت خودش شکلیک کردن!!


3- هنوز بحران مشروعیت داره و در بیش از نود درصد کشورهای دنیا بر علیه اش تظاهرات انجام میشه. یه جایی میخوندم که هر هفته به طور متوسط یک تظاهرات ضد رژیم صهیونیستی در دنیا شکل میگیره. اونوقت من نمیدونم چرا بدبخت ترین کشور جهان را سوریه معرفی میکنن!!!


4- بزرگترین حامی و سینه چاکش که آمریکا باشه داره اون را دور میزنه و یکی از روزنامه های محلی تل آویو نوشته بود که در طول این شش ماه، نتانیاهو رکورد مسافرت به آمریکا و شرکت در جلسات مختلف ضددولتی آمریکا را شکسته و در طول سی سال اخیر، اینقدر مسافرت به آمریکا نداشته. خب نگرانه بدبخت! چه بکنه؟ اون نگران نباشه پس کی باشه؟


5- در طول یک ماه اخیر ، سه بار به حساس ترین مراکز نرم افزاری و مجازی این مثلا قدرتمندترین ارتش دنیا حمله موثر سایبریک شده و هنوزم که هنوزه نتونسته دقیق ردیابی کنه که از کجا خورده!


6- بزرگترین دشمنش (ایران اسلامی) را به مدت دو سال، تیتر همه اخبار و مجالس کشورهای قدرتمند دنیا داره میبینه. همچنین داره میبینه که سر اون میزهای مذاکره همه جمع اند جز اسراییل. ایران با همه حرف میزنه جز اسراییل. مقامات ایرانی به همه کشورها وقت ملاقات میدن جز به اسراییل. قراره بزرگترین کشورها بیان در ایران سرمایه گذاری کنن و همه اجازه دارن جز اسراییل. خب هر که باشه عصبی میشه بدبخت! چرا ؟ چون میبینه که داره منزوی میشه.


7- بزرگترین سگ دست آموزش که آل سعود (بخوانید آل ثمود) باشه نتونست ماموریتش را درست انجام بده و اگه همینجوری پیش بره، عربستان تجزیه خواهد شد و قسمت قابل توجهی از اون به دست گروه ساده و بی آلایه ای قرار میگیره به نام «حوثی های یمن» که از بدو تولد تا دم مرگ، چریک زاده میشن و چریک از دنیا میروند.


دیگه دلش به چی خوش باشه که بخواد حمله کنه؟!


اما نباید این اصل را فراموش کنیم که کسی که داره غرق میشه، به همه چیز چنگ میزنه تا کمتر فرو بره لذا باید مواظب این دشمن در حال افول بود.


اما این قاعده هم شامل حال اسراییل نخواهد شد و نجاتش نخواهد داد. چرا که اسراییل به کف باتلاق تاریخی اش رسیده و فقط با سیلی (چهارتا هارت و پورت) و خون های مردم مظلوم و بیگناه دنیا صورت سیاهش را سرخ نگه داشته! غافل از اینکه روزی در همان خون ها غرق خواهد شد همانگونه که فرعون در رود نیلی غرق شد که ادعای پروردگاری و تصاحب اش را داشت!


شب قدر امسال، در آستانه توافق جامع ایران اسلامی با 6 کشور دنیا در مسائل هسته ای همراه شده است. شب قدری که شب تعیین سرنوشت اسراییل هم هست. این اسرائیل است که حتی نمیتواند توبه کند و حتی نمیتواند دعا کند که بماند و نابود نشود. همانگونه که توبه فرعونشان در هنگام عذاب الهی قبول نشد.


حمله بعد از توافق، با دست خودش گور خودش را کندن نیست. چون گور خودش را با جنگ 33 روزه کَند. بلکه حمله بعد از توافق، با پای خود به گور خود رفتن و در گور خود خوابیدن و با دست خود خاکها را بر بدن خود ریختن است! ایران هسته ای، حتی اگر هسته ای هم نباشد، عذاب الهی به سوی اسرائیل است و چنگ اش را از حلقوم اسرائیل برنخواهد داشت. ما عاشق جنگ با اسراییل هستیم. چه توافق بشود چه نشود امنیت اسراییل یک رویای آشفته برای مقامات تل آویو و حیفاست!


یازهرا