سلام بچه ها... خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ چه خبرا؟
یه بابایی پیدا شده و داره حرفایی میزنه که به مزاج من و شمای حزب الهی خوش نیومده! میگه بیایید: «روزه خواری کنیم...این چه خدایی هست... قرآن غلطه... پیغمبر فلان... امام زمان فلان...»
یکی کمپین راه انداخته واسه ریپورتش... یکی هم مثلا داره روشنگری میکنه و مدام پیام میده به این و اون که بگید به بچه ها نروند و این هم آدرسش و... یکی هم داره قرص اعصاب میخوره که چرا اون بابا به قرآن گفته فلان... یکی دیگه هم میگه من از قلب پر درد امامم به خاطر این کانال ناراحتم... یکی هم نذر صلوات کرده که یکی پیدا بشه و بلاکش کنه... یکی هم تو افق محو شده و پیام داده که من از تلگرام میرم و وقتی برمیگردم که این کانال نابود شده باشه و...
چتونه بچه ها؟! چرا اینجوری برخورد میکنین؟ چرا خودتون را کنترل نمیکنین و کاری میکنین که بازارش گرم تر بشه؟! وقتی من مطلع شدم، فقط تعداد 50 نفر عضو داشت اما الان به لطف تبلیغ معکوس شما بچه مذهبی ها الان خیلی تعداد کاربراش زیاد شده!! از بس مردم را تحریک کردین که برن و ببینن و بعضی ها هم غش و ضعف کنن!! چیه حالا؟ یه کم آروم باش داداش!
خب این که درست نیست... اولا چرا انداختینش توی دهان ها؟ چرا مدام واسه هم ارسالش میکنید؟ اگه بلدی جواب بدی، با جوابش ارسال کن وگرنه به چه حقی واسه کسانی میفرستی که هیچ دانشی ندارن؟ چرا اینقدر زود میشه با احساساتتون بازی کرد؟ چرا تو کانال جذاب نمیزنی تا اون بابای کافر بیفته دنبال ریپورت کردنت؟ چرا تو فقط بلدی کپی برداری کنی؟!
امروز عصر وقتی رانندگی میکردم و پیام های شما مثل سیل روی سرم ریخته بود، با خودم گفتم: مگه حالا چی گفته؟! «گفته عکس از نهار روز ماه رمضون بگیر! خب تو هم کمپین عکس از سفره افطاری راه بنداز»... «گفته نماز ما رو به طرف قبله نیست؟ خب تو بگو پس به طرف کجاست؟»... «گفته خدا نمیدونسته که زمین کروی هست! باشه... پس لابد من اسم مشارق و مغارب آوردم» ... «گفته این دین ضد زنه... نمیدونم پس مثلا چرا 22 امضای پای سر سفره عقد همه اش به نفع زن هست و هیچیش به نفع مرد نیست!» ... «خوشحاله که حج امسال تعطیل شد... خب ما هم چندان بدمون نیومده» ... و صدتا حرف چند من غاز که راهش این همه شلوغی بازی و ضد تبلیغ به نفع اونا نیست!
بچه ها! لطفا برای بار آخرتون باشه که آب به آسیاب این تیپ آدمها و کانالاشون میریزید و بنری را واسه هم میفرستید که خودشون نوشتند و تهیه کرده اند!
التماس تامل!

 

کانال دلنوشته های یک طلبه

@mohamadrezahadadpour