سلام دوستان عزیزم


به متن زیر توجه کنید:


    «  اگر شما کلمه «دختر» را در بزرگترین و مهم ترین موتور جستجوی دنیا(گوگل) سرچ کنید، بیشترین کلماتی که توجه شما را جلب میکند این کلمات است: دختر، دختران، دختران فراری، دختران خیابانی.


اگر کلمه «دختران» را سرچ کنید، این کلمات به عنوان بیشترین کلمات موجود توجه شما را جلب میکند: دختران، دختران فراری، دختران خیابانی، دختران بد.


اگر «دختر محجبه» را جستجو کنید: دختر محجبه، دختر محجبه آکادمی گوگوش، دختر محجبه در آکادمی گوگوش.


اگر کلمه «دختر ایرونی» را سرچ کنید: دختر ایرونی در خیابون، دختر ایرونی در کنسرت انریکه.


اما به عزیزان متعهّد توصیه می شود که در قسمت تصویری گوگل، کلمه دختر، دختر ایرانی، دختر ایرونی و حتی کلمه دخمل هم سرچ نکنید. چرا که...


کلمه «زن» را جستجو کنید: زن، زتاشویی، زندگی، زنان زیبا


کلمه «زنان» : زنان، زنان زیبا، زنان فاحشه، زنان صیغه ای


«زنان ایرونی» : زنان ایرونی، زنان ایرونی فیس بوکی، زنان ایرونی با جوراب نازک، زنان ایرونی در استرالیا


بنده کاملا از کارایی و شیوه جستجوی موتورهای جستجوگر اطلاع کافی دارم اما توصیه می شود که به چشم یک روانشناس و یا جامعه شناس با رویکرد استراتژیستی به این مسئله نگاه نگاه کنید. قطعا احساس خوب یا حتی احساس بی تفاوتی به شما دست نخواهد داد و اسباب نگرانی واقعی را در شما پدید خواهد آورد.


نتایجی که در این جستجوها به دست می آید، الگوی نگران کننده ای از این کلمات مقدس ارائه میدهد که اصلا با هویت اسلامی و ایرانی ما هم خوانی نداشته و حتی کاملا برخلاف آن تمدن عظیم اسلام ناب است که قرار است به دنیا عرضه کنیم.....  »


این متن، بخشی از سخنرانی امروزم تحت عنوان همایش «دختر بودن - مسلمان بودن» در جمع دانشجویان فعال در حوزه مسائل زنان بود که به مناسبت روز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد.


این سخنرانی که به مدت تقریبا یک ساعت صورت گرفت، پیرامون نگاه استراتژیستی به زنان بود.


بنده خداها خیلی استقبال کردن و جمعیت خوبی هم جمع شده بودن.


دیشب هم که نتونستم مطلب در وبم بنویسم، به خاطر این بود که در هیئت سخنرانی داشتم و تا اومدم خونه دیگه حال نداشتم. عنوان سخنرانی دیشب هم این بود: « اصول مذاکره در نگاه قرآن و سیره حضرت زینب»


راستی تعداد زیادی از دوستان تقاضا کرده بودن که فایل سخنرانی های مختلفم را در وبم بذارم. اما متاسفانه بلد نیستم و احساس میکنم وقتمو بگیره. وگرنه چندان مخالفتی درباره این پیشنهاد ندارم.


شب همه عزیزان بخیر


التماس دعا