سلام دوستان ، آدینه شما بخیر


بالاخره بچه های ملّت و دولت ایران، برای انجام رسالت سنگینشون درباره مذاکرات هسته ای به لوزان سوئیس رفتند که شاید بهار سال 1394 ، بهار مذاکرات نفسگیر ایران با 5 +1 باشه.


از انصاف که نگذریم ، کار بسیار سختی به عهده بچه های طرف ایرانی هست و خدا کمکشون کنه و انشالله بتونن مدافع خوبی برای عزّت و شرف ایران و ایرانی باشند همونجور که تا الان بودن و حضرت آقا هم از همشون تشکر کرده بودند.


در این روزهایی که ما داریم تعطیلات را سپری میکنیم و خوش میگذرونیم، دل تو دل بچه های مذاکره کنندمون نیست و باید اینو بپذیریم که نمیشه کسی را به دل میدون فرستاد اما پشتش را خالی کرد و یا ازش حمایت نکرد.


نمیشه مدام بهشون گیر داد که چرا از روند مذاکرات، اخبار و اطلاعات دقیق در اختیار ملت و نماینده های مردم قرار نمیدن؟ چرا که اصل این موضوع به سازمان امنیت ملی برمیگرده و با صِرف قرار دادن پرونده هسته ای در وزارت امور خارجه نمیشه توقع داشت که همه هست و نیست این مسئله مدام از تریبون ها پخش و نشر بشه.


نمیشه بعضی حضرات مجلس و سخنرانان به اصطلاح استراتژیست ما مدام از غولی حرف بزنن که حتی خودشون هم ندیدنش و فقط با این تیپ تعاریف ، توی دل مردم خالی بکنن و وزیر و سفیر این مملکت را ترسو و بزدل و بی غیرت و .... معرفی کنند. بالاخره دلواپسی حدی داره و نباید سبب نادیده گرفتن تقوا و مصالح امنیتی و ملی وامثال ذلک بشه. ضمن اینکه خدا نکنه با گارد گرفتن جلوی بچه های خودی، شهوت شهرت کار خودش را بکنه و زبان و قلم ، جوری بچرخه که نباید بچرخه.


آقایون به جای گمانه زنی ها باید به مردم بگن که : همه  چیز در گرو این مذاکرات نیست - همه چیز در گرو اراده ملت و تدبیرات حکیمانه حضرت آقاست - ما فقط درباره هسته ای مذاکره میکنیم و لا غیر - ما همچنان اعتمادی به دشمنانمون نداریم - ما بلدیم کری و هر کس دیگری را با خودمون همراه کنیم جوری که از خداش باشه که با ما قدم بزنه - بالاخره مذاکرات داره با تصمیم و تدبیر مستقیم رهبری اداره میشه و جای دلواپسی نداره مگر اینکه خوشمون بیاد که کلا نگران باشیم- در غرب هم اخبار خاص و امنیتی مربوط به مذاکرات ایران اعلام نمیشه - بالاخره باید طرفین در یه جاهایی کوتاه بیان تا بشه توافق کرد وگرنه کسی عاشق چشم و ابروی کسی نیست و ...


آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور و هیئت مذاکره کننده هم لابد میدونن که : اشتباهه که فکر کنیم در مذاکره جای مسائل و مباحث آرمانی و ارزشی نیست - اصل رفتار و تصمیمات هر کسی به اساس اصول پذیرفته شده ارزشیش هست - با آدم دلواپس و نگران ، حالا به هر دلیلی ، تندی و پرخاش نمیکنن-  نباید تمام انرژی و فرصت های طلایی دولت را فقط برای مسئله هسته ای خرج کرد - تا مسئله ای قطعی نشده و نتیجه ی مطلوبی نگرفتیم فورا نامه و پیام تبریک و تهنیت صادر نکنن - نباید بچه های نطنز و دیگر مراکز و تاسیساتمون پس از پایان قرارداد ، دیگه قراردادشون تمدید نشه و یا تعدیل نیرو بشه - جوری جلوه ندن که مردم فکر کنن با حل شدن مسئله هسته ای حالا به هر نحو ، همه چیز حل میشه و فقط ظهور آقا امام زمان میمونه و ...


خلاصه مسئله هسته ای برای ما مهمه اما نه به قیمت دست بر داشتن از دشمنی و بغضمون نسبت به آمریکا و اسرائیل - نه به قیمت تامین امنیت اسرائیل - نه به قیمت باز کردن پیچ و مهره های تاسیسات فردو و ... - و نه حتی به قیمت افزایش تحریم ها - نه به قیمت شکاف در جبهه انقلابی ها - نه به قیمت افتادن ایران از چشم مظلومان جهان به عنوان سمبل مقاومت - نه به قیمت یک تار موی بچه های حزب الله لبنان - نه به قیمت دریده شدن پرده های محبت و حیا بین دولت و مجلس - نه به قیمت توهین های مکرر به یکدیگر و ...


انشالله خدا کمک کنه تا بتونیم از این پیچ تند تاریخی هم به سلامت عبور کنیم.


آقا تعارف که نداریم ! بالاخره باید سه چهار تا کشوری که خودشون را جامعه جهانی میدونن ، زندگی با ایران هسته ای را یاد بگیرن. چون شاید فرآورده های فردو و کرج و نطنز و ... را اونجوری کنترل کنیم که اونا میخوان اما نمیشه به بچه مردم بگیم که تحقیقات هم نکن و حتی بهش فکر نکن و مقاله هم ننویس و اصلا فکر کن تا حالا همش خواب دیدی! بالاخره ما به تحقیقاتش جهت منافع صلح آمیز مثل انرژی های جایگذین و صنعتی و پزشکی رسیدیم و داریم پله پله ، ساعت به ساعت پیشرفت میکنیم. اما خب! رهبر انقلاب فتوا به تحریم طراحی و ساخت بمب اتم داده اند نه فتوا به تحریم هرگونه مطالعه و پیشرفت در جهت استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای.


اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا


الهم انصر الاسلام و اهله و اخذل الکفار و المنافقین.


اللهم ایّد جیوش المسلمین و احفظ قائدنا الخامنه ای.