سلام دوستان، نیمه شب ماه رجب شما بخیر!


نمی خواستم امشب پُست بذارم اما تصمیمم عوض شد و گفتم احساس خوبم را با شما تقسیم کنم.


امروز و دیروز، بیشتر فرصتم را در محضر قرآن گذاشتم و خیلی در روحیه خسته و حتی جسمم اثر داشت.


در این دو روز، وقتم را روی هیچ پروژه ای نذاشتم و فقط به مطالعه و دقت در دوازده آیه اول سوره مبارکه فصّلت گذاشتم. دوس دارم  در خلوتم کلّ این هفته را با سوره مبارکه فصلت زندگی کنم.


هفته پیش رو، هفته ای هست مثل همه هفته های دیگه؛ پر کار، پر برنامه، پر جلسه، پر مشغله، پر دیدار، پر منبر، پر از خرید برای یخچال خونمون، احتمالا پر از حرف و حدیث، پر از تجربه های نو، پر از صحنه های بدیع و زشت و زیبا.


هفته ای هست که باید جوابگوی افراد بسیاری باشم و مراجعات زیادی دارم. به خیلی از بچه ها قول دادم که به اتاقشون سر بزنم و جواب سوالاتشون را بدم. به خواهران قول جلسه چهارم طرح ریحانه دادم. به دفتر امام جمعه محترم قول سخنرانی شب ولادت امام جواد در مسجد المهدی دادم. باید به بچه های دانشگاه جهرم جواب بدم که آیا میتونم وفات حضرت زینب سلام الله علیها برم جهرم یا نه؟ باید این هفته کاری کنم که برنامه های اعتکاف مسجد دانشگاهمون از هرسال متفاوت تر باشه. باید به بچه های بسیج در برنامه یادواره شهدا که آخر هفته داریم و حتی نمازجمعه را هم در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاهمون برگزار میکنیم فکر و کمک برسونم. و کلی کار دیگه که ان شاء الله و به یاری خدا باید انجام بدم.


از همه کسانی که دارن این متن را میخونن خواهش میکنم بیایید برای این هفته چندتا قول به هم بدیم:


1- زود عصبانی نشیم و از کوره در نریم و نفس عمیق بکشیم و رد بشیم.


2- اگه کسی خواست غیبت مردم بکنه، باهاش برخورد کنیم.


3- نماز اول وقتمون ترک نشه.


4- روزی حداقل یه ربع ورزش کنیم.


5- اول فکر کنیم. بعدش هم فکر کنیم. سپس مزمزه کنیم. آنگاه حرف بزنیم و امضا کنیم و انجام بدیم.


هفته خوب و خوشی برای همه تون آرزومندم .


التماس دعا