همراهان گلم، سلام و عیدتون مبارک!


از ثروتمندترین افرادی هستم که تا حالا دیدم. چون محبت و دقت و توجه عزیزانی که با من هست که شاید تعدادشون زیاد نباشه اما همین هم از سرم زیاده و بیشتر از ظرفیت وجودیم هست.


از همه شما عزیزان و همراهان گلم ممنونم که اینقدر با دقت به مطالب و حرفهایی که میزنم توجه میکنین. ان شاءالله بتونم وقت بیشتری برای شما عزیزان بذارم و درخدمتتون باشم.


بچه ها!


کسانی که از نزدیک با من آشنا باشن، میدونن که من آدم بداخلاقی نیستم. هرچند ضعف های چشمگیری ممکنه داشته باشم اما کسی نمیتونه ادعا کنه که اهل جسارت و توهین و بی پروا باشم. رُک حرف میزنم لذا شاید کسی فکر کنه دارم جسارت میکنم و یا فکر کنه خدایی نکرده دچار خودبرتر بینی باشم.


من همین جا و در همین پُست با صدای بلند اعلام میکنم که اینجور نیست و خدا گواهه خودم را کوچک همه شما میدونم و میبینم. اما در برخورد با نامحرم مخصوصا کسانی که ممکنه بیشتر خدمتشون در کلاس ها و منبر و دانشگاه ها و... برسم، باید اینجوری باشم و رُک و پوست کنده حرف بزنم و به اصطلاح بداخلاق جلوه کنم. امیدوارم درک کنید که چی میگم و چرا اینجوری برخورد میکنم.


بچه ها!


اونشب که نتونستم بیام دوتا علت داشت: یکی اینکه ذهنم درگیر سوژه ای بود که به پایان نامم مربوط میشد و مطلب تپلی شد و باید تا نپریده مینوشتمش. دوم اینکه اینقدر چشم و سرم خسته بود که نای نگاه کردن به لب تاپم نداشتم. وگرنه میومدم و با هم حرف میزدیم. یادم نرفته بود و هیچوقت از یادم نمیرین.


دوستان!


دیشب سر یه بحث سه جلسه ای در هیئت دانشگاهمون باز کردم که مثل همیشه فکر میکنم بحث مهم و آنلاینی باشه. بحث دیشب درباره این بود که چی شد که آدم ها رکب (رودست) خوردن و تنهایی قابل توجهی نصیب اباعبدالله الحسین شد. ان شاءالله امشب درباره جوونی میخوام حرف بزنم که در جامعه زندگی میکنه که همه رکب خوردن و نمیدونن از کجا خوردن! فرداشب هم ان شاءالله درباره همون جوون بعد از بلاهایی که سرش درمیاد میخوام حرف بزنم و اینکه چگونه باید بین مرده ها زندگی کرد.


خدا کنه بگیرن چی دارم میگم. چون بحثش مربوط به همه جای تاریخه و تلاش دارم که بحث را با استناد به تاریخ شیعه و آیات قرآن کریم ارائه بدم. تا هرکس هروقت دچار بلای اجتماعی و سیاسی و دینی شد بتونه حداقل دق نکنه و فکر نکنه فقط خودش درگیر این مسئله است.


دعا کنید بحث خوبی بشه و بشه درست ارائه بدم. هرچند من مامور به تکلیفم و وقتی امروز صبح درباره بحث این سه شبم به قرآن تفال زدم، این آیه اومد:

«فَإِنْ تَوَلَّیْتُمْ فَماسَأَلْتُکُمْ مِنْ‏ أَجْرٍ إِنْ أَجْرِیَ إِلَّا عَلَى اللَّهِ وَ أُمِرْتُ أَنْ أَکُونَ مِنَ الْمُسْلِمِینَ» پس اگر(به دعوت الهى) پشت کردید ، من از شما اجرتى نخواسته‏ ام.  پاداش من تنها برخداست ومن مأمورم که تسلیم فرمان او باشم . (یونس، 72)


وقت نماز جمعه است. از همه عزیزان التماس دعا دارم.



نوکری بر در این خانه مواجب دارد


ترک این خانه هم انگار عواقب دارد


نوکر حضرت ارباب! کمی دقت کن


بردن نام حسین(ع) سجده واجب دارد