حدادپور

سلام. روزتون بخیر و نورانی!

داخل و خارج شروع کردند از شهید همدانی گفتند! قشنگ مشخص بود که خیلی وقت بوده که حرفهایی توی دل بعضیا مونده بوده که اگه نمیگفتن معلوم نبود چی میشد! اما خدا را شکر که این خون ریخته شد و نظام، دوباره برای حقانیتش قربانی داد نه برای اثبات جایگاهش! با اینکه قلم های بسیاری به کار افتاد تا شهادت همدانی و همدانی ها را جوری جلوه بدهند که ازش پیام تبریک و شادباش بیرون بیاد! مخصوصا برای ماجراجویان سال 88 که محترمانه ترین اسمی که براشون بکار میره «فتنه جو» و «فتنه گر» هست. ببینید عقده و کینه از کجا و چه جوری بوده که این القاب را برای شهید همدانی استفاده کردند: قصاب جنبش سبز! آدمکش! نوکر خامنه ای! و...

فقط کسانی میتوانند از شهادت شهید همدانی و همدانی ها خوشحال بشنوند و یا حتی بی تفاوت بمانند که:

1-معنی ناامنی را نچشیده باشند حتی اگر روزی زیر آتش حزب بعث بودند و یا حتی اگر روزی رزمنده جبهه ها بودند اما امروز...! معنای ناامنی را کسی میفهمد که جلوی چشم خودش، فرزندش را با اره برقی تکه تکه کنند و سر خودش را هم با کارد غیرتیز ببرند! معنای ناامنی را کسی میفهمد که به جای کپی پیست پیام های این و آن در فضای مجازی و پُک و فور بک کردن مخاطبانش، نگران همسرش باشد که قرار است روز اول ماه محرم همین امسال، در بازار سیطریه شهر حُمص به 30 دلار به فروش برود! معنی ناامنی نمیفهمند کسانی که آروق روشنفکری میزنند و در رویای جهانی بدون جنگ و حال و هوای گفتگوی تمدن ها شبها در رختخوابهایشان به پیامهای این و آن لایک میفرستند!

2-مهم ترین مشکلشان رابطه حسنه با دنیا باشد و رونق بازار تهران را به بند ناف رونق بازار لندن و نیویورک متصل بدانند! ما هم معنای اثر و موثر بازار جهانی بر رونق اقتصادی کشور را میفهمیم. اصلا به خاطر همین اقتصاد مقاومتی که مقاوم در برابر بید و باد آن سوی مرزهاست ترسیم و تعریف کردیم! اما نباید اقتصاد مقاومتی جان میگرفت! چرا؟ چون دیگر نمیشد به بهانه رونق اقتصادی و نان شب مردم، به نروژ و آمریکا رفت و حیثیت هسته ای را کف دست گرفت و ثمن بخس برجام را خرید! شهادت همدانی برای اینها کاملا بی معناست. چرا؟ چون باور نکرده اند که مذاکره، همه جا و همیشه راه آخر دشمن است! اگر دشمن حاضر شده که مذاکره کند و حتی خودش پیشقدم شده، فقط به خاطر این است که دانسته نمیتواند به ایران، به چشم عراق و افغانستان و سوریه نگاه کند! چون این اقتدار را همانهایی به دست آوردند که سرهنگ بودند نه دیپلمات و حقوقدان! این خیلی ساده است! شما از جهان بپرسید! ببینید اگر خدایی نکرده مویی از سر ظریف کم بشود ناراحت میشوند یا همدانی مورد اصابت مستقیم تک تیرانداز قرار بگیرد؟!

3-کسانی که یا در ازدحام خیابون پاستور بودند و یا همین قدر جرات نداشتند اما دلشان با رفقای ماجراجویشان بود! کسانی که ده سال از واژه های چماقدار و ریشو و انگل و... واسه نیروهای انقلابی استفاده کردند اما یک کلمه خس و خاشاک یه بابایی را بُلد کردند! قصد تاییدش ندارم. نباید این حرف را میزد اما باید برای کسانی که ادعای تغلب 20 میلیونی مطرح میکردند و تمام دنیا هم از این حرفشان تعجب کرده بودند چه کلمه ای به کار برد؟ برای کسانی که اختلاف اندک کاندیدای مورد نظرشان را با جناب روحانی دیدند و حرفی نزدند و به خیابان ها نریختند باید چه کلمه ای به کار برد؟

باید هم از همدانی عصبانی باشند! چرا که همدانی برخلاف پیشبینی آنها، تعداد بسیاری را به وساطت شخص خودش آزاد کرد و معتقد بود که آنها فتنه گر نیستند و فقط در ازدحام جمع شده بودند.

باید هم از همدانی عصبانی باشند! چرا که برخلاف انتظار فتنه گران، هیچ کدام از نیروهایش حق حمل سلاح نداشتند و اجازه شلیک به 45 هزار بسیجی که در صحنه بودند نداده بود!

این ها و صدها اقدام عقلانی دیگر سبب به هم خوردن معادله اتاق فکر فتنه بود. این ها بود که مقام معظم رهبری در دیدار با سردار همدانی فرموده بودند: یکی از کسانی که به اسم هر روز برایش دعا میکنم شما هستید!

 

باید هم از او عصبانی باشند و حالا که رفته، برایش تیتر بزنند: همدانی در سوریه کشته شد!